fat-m2

Seek You - Adie

莫西顾:

       《Seek You》——简单的旋律,节奏感鲜明,安静柔和的女声,不快不慢的节奏,夹带着一丝轻快,一丝温暖,听起来很舒服,歌词中饱含着坚定的信念和执着的追寻。


歌词:


Fold back, strip away these layers
Test me in these flames until
Only You remain

褪去所有的伪装,
让我在火焰中试炼
无法熔为灰烬的只有你
Shine through
Piercing through the darkness
Search out anything in me
That is not of You

光芒
刺穿黑暗
请找出我身体里任何
不属于你的部分
Seek You, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies
Seek you, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies

找寻你,上帝,我找寻你
你是我
珍宝所在
找寻你,上帝,我找寻你
你是我
珍宝所在
Save me, take me through the wasteland
Father, you have heard my cry
And you rescued me
Grow me, Holy Spirit, mold me
Change me by your mercy, God
To be more like you

拯救我,带我穿过废墟
上帝,你已听到我的哭泣
你拯救了我
让我成长,圣洁的精神,重塑了我
用你的慈悲改变我,上帝
让我与你更相似
Seek You, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies
Seek you, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies

找寻你,上帝,我找寻你
你是我
珍宝所在
找寻你,上帝,我找寻你
你是我珍宝所在
Where my treasure lies
That will my heart be also
Where my treasure lies
That will my heart be also

我的珍宝所在
便也是我心的归宿
我的珍宝所在
便也是我心的归宿
No more living in my own way
Following my own path
Living for my own desires
Surrender everything before You
Only for Your kingdom, Lord
Will I live my life

不会再以我自己的方式生活
沿着我自己的路
顺从我自己的欲望
在你面前我彻底臣服
只有为了你的帝国,上帝
我才有了生存的意义
Seek You, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies
Seek you, Father God, I seek You
You are where
My treasure lies
Seek You, Father God, I seek You
Seek You, Father God, I seek You

找寻你,上帝,我找寻你
你是我
珍宝所在
找寻你,上帝,我找寻你
你是我珍宝所在

找寻你,上帝,我找寻你

找寻你,上帝,我找寻你


评论

热度(310)